Thursday, January 31, 2013

Zalora Talks!

Assalamualaikum?

     hehe, sorry ya post banyak banyak nih. Men, I have my own reasons ah! muahahaha. Baru lepas window shopping through Pakcik Google, bersama rakan sekepala. Hafazah nama dia. Nak berkenalan? Esok lusa lah! Aku nak cerita pasal "ZALORA" nih! Memandangkan, aku baya budak U, so nak berlagak sikit nak jadi macam diaorang.. muahahaha.

     Recently, hmm papa pergi belikan anak lelaki dia kasut bola sepak yang diidamkan oleh abang HOT kita tuh. So, secara tak langsung dia dapat. Jalan-jalan sekitar AEON tuh aku asyik nak menapak dekat kedai kasut jeh, cuma kedai kasut Converse aku takut nak menapak. muahahaha. To be honest, i've never had Converse nor sport shoes. Alahai, kesiannya saya nih! Pernah sekali aku tergerak nak beli, sekali mama cakap "kenapa beli kasut jantan?" I think my whole life will depending on her. Idk, she seems to controlling myself more than I do. Okay, so saja-saja terbehenti depan kedai Converse tuh, nampak satu kasut memang cun gila! RED! Nampak dia menari-nari depan mata. Dalam hati macam aduhai, lawa seh! Tiba-tiba...

     Papa sergah dari belakang. terkejut! Nasib tak tersilat dekat situh, then buat muka lepak "tengah usha kasut merah tuh." tengok papa tiba-tiba gerak pergi sana tanya brader kat situh, and tanya size aku apa and he asked me if i wanna. Really wanna this. Baru nak cakap "Ya!!" ada jeh mem besar nih. "Alah, nanti-nantilah beli. Sekarang nak pakai duit." eh eh, orang tak cakap pun nak beli, orang cuma cakap lawa jeh. Papa bisik cakap birthday nanti dia belikan. muaahahaha. Tak beli pun takpa, cuma nak cakap ianya lawa tapi dah orang cakap macam tuh, rezeki jangan ditolak and since im gonna be 18 nanti. ehemm, takdalah nak buat grand party keh apa. I just wanna get a job.Susah betul kalau jadi anak patung mama nih -.-

      Eh? Macam dah lari dari tajuk. yer, yer. Okay, kitaorang tengah usha usha barang dekat zalora. So, aku jumpa kasut yang aku nak but instead of Converse aku nampak benda lain yang lagi lawa. muahahahaha. Nafsu perempuan memang macam nih keh? bhahahahaha.


yang nih dah memang lama aku usha, tunggu nak turun harga jeh baru aku rembat.



rasanya aku ada black syndrome. look elegance yet comfort.

Sarankan siapa yang jenis malas nak menyakitkan kaki tapi nak shopping. feel free to drop by dekat ZALORA sebab macam-macam ada and plus its free shipping *teringat iklan Zalora*
and reasonable price per item siap ada discount.
menurut cerita mak aku lah, boleh bayar separuh-separuh and kalau tak puas hati boleh tukar with no charges! Haaa! Hebatkan pasaran dia? So for those memang bukan kaki window+shopping boleh terus beli online and sekarang dah banyak online kan? 
Goodluck 
Wassalam.

No comments:

Post a Comment