Thursday, January 10, 2013

suck-sucker-suckest?

asslamualaikum?
i need someone to cheer me up but no one seems so.
huhhhh~
so i let it out here? pasti boleh sebab aku punya blog. 
suka hati aku nak menyumpah pun tak apa kan?
suka hati aku nak mengamuk pun tak apa kan?
sebab blog aku. aku aku dan aku punya 
soooooooo
today, kak siti told me i have to take the QTI test before with JPJ
so i went
and the
 F****** day evahhh!!
pagi-pagi dah kene marah dgn mama about the payment, urgh! so annoying. i've been told her before about the payment and she just said
"pasal duit takyah citer lah, citer pasal nak dapat lesen nih"
and
i told her thousand times about the payment but still ...........
and i dont bother her anymore, so i told her about the payment again. she just yelled at me by reminding her
hey i did my part =..=
ahh! damn! i hate the situations, gaduh pagi pagi memang boleh spoilt kan mood aku yang happy nih. bayangkan betapa aku nervous and excited to do the test. then she just blow. aahhhhhhhhhhh!!!!
okay, the next part
terlupa nak bwk duit so i just borrowed from kak siti, nasib aku call cepat-cepat boleh lah dia pi ambil duit tapi aku transfer lah. sebab makcik tuh bebel 24 jam *mama*
okay, register semualahh. i wait there about 2-3 hours before my turns. hmm, kerja aku menguap dan menguap dan menguap. yang ada kat situh, just a few but it takes so longggggggg before its my turns
then yeahh! masa untuk membawa
baru masuk, aku dah kene marah. again? apalah malang sangat asyik kene marah
belum masuk part parking and 3 pointers. shit.
3 pointers lah aku bengang sikit.... dia bebel punya bebel. gah! kau jantan keh tidak nih?
then, habis masuk part on the road. heeeee, masa nih memang aku nak benti kete tepi jalan. sepanjang jalan kene tegur. marah. bebel. can you imagine that??
macam babi
ada satu part tuh, ada something on the road macam ala-ala sampah, tak besar mana tapi mengahalang laluan lah.
duh!
dia suruh aku jalan jeh, and cikgu aku kata kalau apa jeh orang tester ckp ikut jeh. just nodded and step the things and he just yelled.
"kau ikut apa aku kata??!!"
terkejut. cool. panas. tahap sabar dah nak hilang
dahtuh asyik ckp pasal nak makan jeh kerjanyaa. dia asyik kata "kau bwk mcm siput, mcm mana nak sampai? sekarang nih masa lunch aku."
dalam hati aku, kau pakcik bebel bukan kau yang makan aku. aku dulu yang makan kau, karang aku bwk laju kau bising kata dekat papan boleh bwk 40km/j jeh. kang bwk lebih kau kata nak membunuh kau pulakk. duh! tak tahu macam mana aku boleh ada tahap sabar kat situh -.-
then aku balik,
rasa macam nak hantuk badan dekat dinding tgk rumah aku yang macam tongkang pecahh. masa tuh habis ayat menyumpah keluar.
memang sengaja nak perjadal aku dua ekr gemuk tuh, 
balik jeh diaorg dari sekolah aku suruh macam-macam tapi sekor pun tak gerak nak berjalan. oh tunjuk hebat sekarang?
mula mula suara aku boleh ada intonasi nada yang baik agi, kali kedua, okay lagi, kali ketiga dah start naik muka pun dah merah
aku menjerit habis semua keluar, disebabkan papa banned ayat bodoh so aku tak ckp lah tapi ayat lain yang keluar, itulah ingat aku buat muka baik boleh pijak kepala aku lah? huhhh!
macam biasa papa mama belahkan si gemuk dua ekor, hahhh, naik lemak lah diaorg. hishhh,
bosan betul. apa aku buat salah. itu salah ini salah =..=
kejap
babi bangang bodoh sial
=______________________=
dan sekarang aku lapar
dan mood lari
ish
fuck

No comments:

Post a Comment