Tuesday, January 1, 2013

MILOS KARADAGLIC

hi, excited!
bhahahaha
okay, now nak cerita pasal MILOS KARADAGLIC
okay siapakah diaa??
dia dia dia
hehe
hehe
buah hati saya?
bhahaha
sudahlah berangan ain -.-
grrrr
okay, dia memang hot plus handsome giloooo sangat
mula mula bertentang mata dengan dia dekat dalam tv, heh heh :3
dia tak nyanyi tapi dia main gitar yang memang ohsemm!
ish hot nya laaa anak latin nih, kenapa lah handsome sangat anak orang nih woi!
hahaha
kalau qila minat junghwa dia
saya minat MILOS saya
haa! dia pun pandai main gitar macam junghwa. cuma dia latin yang handsome. heh heh :3
okay lagu yang tiap malam wajib didengari.
quizas
maksudnya?
perhaps
atototo comelnya lah sangat :B
 handsome betulah dia. time dia sinsing lengan baju dia. mama! handsome sangat sangat. kacak. sangat. tapi perempuan tuh. aduhai -.-
macam takda baju lain lah kau nak pakai kan? ish
mood lari bila nampak perempuan tuh
tapi nampak milos cair balik xD

handsome kan? tahu dah. and i've just realize one thing.
aku memang suka lelaki smart-beard nih. bhahahaha.
nampak macho la! i dont care he's hot.
and fattin, babe kau betul sangat! aku suka lelaki berjanggut xD
 


No comments:

Post a Comment