Friday, May 25, 2012

jejaka idaman?

hello, heuww, baru balik dari hospital, awkward gilaaa. hahahaha. GREAT news aku dah sihat, alhamdulillah syukur sihat walafiat. so again aku ponteng. heyyy! bukan ponteng laa tapi ada appointment dgn doctor tuh, hmmm, semalam sekolah . suprisingly, semua rindu aku and cakap "ain kau dh sihat keh? sorry tak lawat kau" its okay kawan, tak lawat aku pun takpa, tp why not just a text message? that would be cured everything kan? just text aku ckp "ain, kau okay keh?" that would be fine too, tak perlu ckp sorry tak lawat kau everything , jgn pura pura mcm kau kesahkan aku boleh? bukan aku tak suka, cuma nampak sgt pura pura dalam diri kau. sorry aku ckp nih. org yg betol betol text aku, MEREKA. that really cared about me. tanya berapa pack air dh masuk, is it okay tinggal sorang sorang, cepat sembuh. diaorg yg betol  betol kesah kan aku. jadi tolong jgn letak muka plastik sebab its really annoyed me . pagi pagi jeh dh buat muka kesian ngn aku. WTF? geli laaa~~~
okay, tetiba aku emotional. bhahaha, okay mengikut apa yg ditetapkan seperti tajuk yg diberi, semalam laa. tengah tengah study maths paper 1 , tetiba jeh ckp jejaka idaman. ehehh~
terus tutup buku kau fattin :D
so memang berjela jela list nak lelaki macam mana, its funny. sebab different people different habits different imaginations and everythings. paling mengejutkan laa kan, fattin cakap aku nih high taste. ehehhh what? menipu gilaa kau. hahaha, and she also said that my taste are really really awful and weird. pahal pulak kali nih kan? tadi kata high taste everything now kata taste aku teruk pulak. dia kata kan aku suka lelaki yg
  • ala ala bapok
  • lelaki yg rupa mcm ala ala physco
  • lelaki yg berjambang jambang
  • messy
  • nerdy
  • taste pakcik pakcik
  • jenis yg bengap and yg kaki gaduh
kurang kau fattin, hahaha. siot betol. itu jauh dari apa yg aku nak. serious. mama kata kat aku laa kan, kita nak org jgn memilih sangat, semua benda tak kena. sebab nanti dapat yg semua tak kena nanti. haa, see mana ada aku memilih sangat. aku nak yg simple and dimple. hahaha.
  • beriman*semua perempuan nak yg mcm nihkan?*
  • boleh guide aku kearah kebaikan
  • pembersih*from head to toe*
  • sihat dari segi mental dan fizikal
  • well since mulut aku agak kurang ajar and biadap jadi. PENYABAR. paling penting
aku rasa jauh dari apa yg di-list kan oleh fattin. that's not true aku suka org physcoo ! erghh~ kurang hasam betol, tapi buat masa sekarang laa, aku belum nak lagi ke arah tuh, cumaa pendapat aku sahaja. *benda nih tiada kaitan antara yg hidup ataupun yg telah meninggal dunia*
yelaa, since im a kid and students, jauh lagi nak fikirkan kan ? so aku anggap ini just untuk langkah kearah ..... mcm mana nak ckp eh? yg penting ianya belum lagi masa untuk "kinda things" sebab aku pun bukan jenis yg suka "kinda things" . its really disguist me, geli sangat and amat. nak kata anti tak, aku nk juga rasa tapi tak boleh nak buat mcm apa org lain buat. masuk akal keh? bahhahaha, i means terlalu banyak sangat  lelaki yg handsome buat aku asyik mencuci mata dan sebab mungkin jenayah kat tibi*tv* terlalu banyak yg melibatkan hampir 90% lelaki, buat susah nak percaya sikit. kita sebelum nak kenal dgn org mesti ada perasaan syak wasangka kan? ketepikan peribahasa popular tuh "dont judge a book by its cover" dalam hati kita mesti akan cakap "dia nih betul betul sihat keh" " was was jeh aku tgk dia nih" "ish, tgk cara dia pakai pun aku tahu dia nih mesti jahat" seee? kau nampak mcm kolot and semua laa kan, tapi first jumpa mesti macam tuh , tak kira laa lelaki keh perempuan mesti ada perasaan syak wasangka. mesti akan ada perasaan tak suka sedikit. tapi dh lama kenal kau pun dh faham perangai dia , sure perasaan syak wasangka uh lama lama akan hilang and akan ada satu perasaan yg mula menapak. "perasaan menyampah" hahaha. serious doo, kadang kadang kita akan rasa menyampah the ways he/she talks. tapi sebab dh lama kita kenal dia nihh, perasaan tuh sekejap jeh menapak sebab kita dh tahu perangai empunya badan uh, perangai da dh memang mcm gituh. nak buat guanna kan? so terima and just flow with it. aku mcm tuh jeh. tapi kalau org tuh dah benci sangat kat aku, aku buat donno jeh tp kalau aku dh bosan tahap maksimum aku buat dia lagi bencikan aku dgn jelingan manja dan muka aku yg superb hot nih. bahahahahahaha, eh dah lari tajuk kan? hahaha, okay berbalik pada jejaka idaman. lambat lagi, one fine day aku jumpalaa. tapi tuhlaa ramai jeh tanya "bilaa lagi ain?" "lamanya kau single" . ek elehhh, watlek sudah. org lain hidup membujang tak kahwin rilekss jeh, yg korang gelabah monyet mcm aku nih takda org nak kat aku watpaa? aku rilekss jeh, tengok korang sudehhh, perasaan jealous hasad dengki ada laa sikit tapi ntah laa. setakat buat cuci mata cuci kaki boleh laa. hahaha. so kepada sesiapa yg berminat boleh hubungi saya di dating.com . bahahahahahahahahahhaa, ish ish suatu masa nanti tunggu iya kawan kawan? XD
ohyaaaa! sebelum aku nak habiskan entry aku nak gossip sikit, ADI PUTRA nak cerai ngn bini diaaa, teruknya aku gembira atas perpisahan org. tapi aku tak boleh nak tahan diri sebab memang ADI PUTRA adalah lelaki i mean jejaka idaman aku, hahahaha. *ayat die hard fanz* "alahh, dia cerai nak kahwin dgn aku la tuhh" bhahahahaha. seriously kalau ada mcm ADI PUTRA and dia jadi boyfriend aku, aku laa org paling bertuah and gembiraa. hahahahahahahahahaha. okay sampai disini sahaja nukilan aku yg tunggang langgang macam org sakit mental nih. haha, babai :D
lupaaa, hug hug kiss kiss :*
sambil nak tekan button pangkah tuh jum layan gambor ADI PUTRA boyfriendxakanmenjadikenyataan



 berjambang pun HOT doo XD
  sesiapa yg tgk drama "tentang Dhia" for sure akan jatuh cinta ngn mamat nih. weh dia the HOTTEST guy yang aku rasa macho gilaa punya dari FAHRIN AHMAD telinga capang tuh =..=
and aku tak berapa nak minat sgt dgn AARON AZIZ , sorry yehh, aku tgk dia aku rasa mcm "nak lempang jeh" hahahaha, tak tahu kenapa, mungkin tgk cerita ombak rindu kot buat aku bengang ngn dia, tak pun tgk KL gangster buat aku tak berapa nak kat dia. tapi kalau ADI PUTRA . fuihhh, meme laaa mata aku dok menatap skrin tibi*tv* tak gerak hahh badan aku, yg lain semua tak nampak. nampak ADI PUTRA jeh XD





No comments:

Post a Comment