Saturday, November 19, 2011

untitle *im sorry

hello :)
dah lama tak update . woaaa ! cerita best taw MALAYSIA menang bebeh !! have you seen ? indo boooo !! hahahaha :D semua nak buat gebang jeh jatuh . and mcm biasa hero aku yg menyelamatkan gol siapa lagi kalau bukan si HERO MALAYA khairul fahmi che mat or nama comel dia , hahaha . apek :)
petang nih lawan mnyamar :) as usual apek aku ada . jersi dh pakai belom ? ahhh !
haha :)


pada hari rabu :-
dpt result :)
3 F
and it was bad :)
kene bahang percikan jelingan dari mama
kene kaw kaw kopi gelegak dari papa
and it was cool because the same thing they said . and as usual aku di anaktirikan oleh parents sendiri
they talked about what im gonna be . well semua taruh harapan dekat aku . since , im the eldest among others . patot beri contoh kepada adik adik . that was papa said . and he ask me about what im gonna be in the future . again he want me to take the course :) and mama pun sambung ... pelajaran nih bukan untuk mama tapi untuk aku sendiri . and silence . seriously ? for me ? are you kidding me ? hahahaha . that was the funniest thing i've heard ma :p then you should be proud of me ! praise me ! not her !! ughh !! im envy with her because you love her more than me ! you buy her gift for the better result but NOT me ! are you kidding me ? this is not joking ma ! you make me wanna give up and run away from all this ! pikirkan kedudukan . yah . i've try my best ! being a good child ! yah . i did . but i cant be what you want because this is me . its my life my rule . but not to you . im sorry .

No comments:

Post a Comment