Saturday, November 12, 2011

goodbye love :)

adios ? hahaha , takla . selamat datang :)
heee , gempak tak title dia . gempak kan kan ? hahahaha . nak cerita nih , mu nok dengor ko idok ? alrite , jum cerita
comel gila awak minum :)
pertama kali saya nampak awak . alamak aihh , ngaa mata tuh goda aku apa ? keh keh .
dh lama nk nengok awaknya , tapi takdan harituh baru la dan .
tgk awak makan :)
banyak gila awak makan nih ? hahaha , kejut saya nengoknya . lepas tuih abis hak lain pulak makan . kuat nafsu gak awok nih . orang kurus selalu lago nih ka ?
datang sekolah :)
tiap tiap pagi saya tunggu kat situh , awok napok dak ? napok keh ? ish ish tiap tiap hari saya suruh mokayoh saya bangun awal , nak gi sekolah pun rasa semangat jeh !
dpt alamat awak :)
alamak ! awak ! time tuh rasa nak terjun longkang jeh , yelah saya gi mitok alamat awok , dok koh gilo tuh ? tp sebab awak semua jadi .
ikot awak :)
serious awak saya tak pernah buat kerja segila ni .saya ikot awak time balik sekolah gila dok ?

saya rasa awk pun mcm tahu tahu jeh saya jadi stalker tak berbayar , then awak dah lama dop datang sekolah . sedih ? mestila sedih . gilo dop sedih ? hahahaha . then saya pun dh jarang napok awok . mula mula memang rasa nak give up tapi lepas tgk alamat awak jd semangat balik . tapi ..............

sekarang dop doh :) saya dah give up nga awak . kita masing masing ada impian kan ? ada harapan masing masing . tapi still saya rasa lain bila suka awak , awak hok pertama lah kironya :) kalau ada jodoh kita jupo lagi :)

No comments:

Post a Comment