Thursday, November 3, 2011

H A B I S ^^

hello :)
dah habis exam la ! happy ? mestila wehhh ... gila tak happy ! aku tension gila baca . serious aku rasa berat sgt kos yg aku amek nih . entah . susah tapi mencabar aku . bila tgk org lain kan pandai pandai aku ckp : wow diaorg hebat kan ? kenapa la diaorg pandai aku tak
tapi kebenaran yg sebenar adalah .... diorang TAK pandai pun . sebabnya diaorg semua MENIRU 
tak caya ? diaorg semua meniru ! aku sendiri nampak . siap offer aku lagi nak tiru keh tak . hebat tak ? pundek ! pergi mati dgn kepandaian kau sebab aku tak bodoh lagi untuk meniru ! otak aku ada aku guna , DIA ada ! selalu tolong aku , kau ada ? PERGI MAMPUS LA PENIRU
kau ingat nanti SPM senang senang jeh nak tiru mcm tuh . dasar bodoh ! 2 tahun kau tak dpt repeat kau tahu ! BUAT MALU MAK BAPAK KELUARGA KAU je .
haihhhh~
menyesal aku boleh berkawan dgn org mcm kau nih . tulah org ckp , dont judge a book by its cover kan ? nampak budak baik tapi niat dalam maybe tak . huhhhh pedulikann ! serious asal aku emo huh ? =.="

No comments:

Post a Comment