Friday, January 6, 2012

first week of school

hello and happy belated new year :)
apa azam tahun baru ? taknak failed laaaaa
hmm , apa lagi ? ohyaa , tahun ni GEMPAK GEMPUK GILA
sebab ? naik kelass dooo . damn ! nak S3 balik ! serious korang superb AWESOMENESS :D
naik kelas S2 ni byk benda nak kene catch up sikit , semua benda laju , semua berlumba , belajar cepat , homework kalau tak lebih dr 5 tak sah :P cikgu semua muka ketat , aku pun gigil nak tanya =.=
tapi aku rasa so far ni okayla sebab 'ALL IS WELL' . hahahaha . tiru dari 3idiots . hee~
tapi boring la juga , yg aku duk kacau kacau semua budak S3 , budak S2 pun semua macam sombong jee , yelaaa pandai pandai kan mana layan org macam aku ni . pfftt , mmg tak ahh asyik nak speakingg je memanjang .. ada la sorang budak kelas aku la lelaki , dia english terror ah gak but bila speak aja bende bende ringkas je dia tanya mcm :- "i wanna copy a.mth" "do this , rite ?" you did already " hakk elaaa , tapi aku tak nafikan dia english power markah takda B la . lain la cm aku kan ? semua habuk jeee . eh panjong gilo aku cite :) i guess tuh je la kott , ohyaa ! mama suruh belajar so segala twitter facebook blogger youtube TIDAK dibenarkan bermain kerana SPM laaa dooo ,

azam :-
MASUK UNIVERSITI :D

No comments:

Post a Comment