Wednesday, October 26, 2011

proud

hello :)
nampak tuh ? P R O U D
bangga sebab jwb hampir semua soalan and semua nya saya tk tinggal satu sesen pun . sbb ? penentuan masa hadapan saya :) baru rasa yg saya nih seorang pelajar selepas belajar menjadi dewasa :) percaya ? saya pun tak . baru la saya tahu betapa pentingnya masa hadapan saya . kenapa ? menjadikan saya seorang anak yg berjaya kepada ibubapa saya . nak mereka bangga dgn saya . boleh ? saya yakin boleh dgn bantuan dari-NYA . inshallah :) dan dalam masa sama saya juga berbangga sebab ? saya tak lagi meniru dlm peperiksaan besar nih . dpt tips ? mendorong utk lebih belajar lagi kan ? membantu keh ? sangat sebabnya kita dpt buat latihan dari situh dan dpt tahu kelemahan kita di mana :) ituh jeh . wassalam :)

No comments:

Post a Comment