Saturday, July 30, 2011

day 2 - im sick .

hello :)
day-2 yeah im sick . im sick of being sick being loser being annoyed by other's and being such a pathetic person . nak tahu , semalam malaysia kalah lawan singapore ! T.T
SINGAPURA-PURA main tipu . cakap je la gentarr ngn pasukan harimau malaya kan ! gaummm ! amekk kau . habis hilang suara aku yg dah memang superb sexy ni kan XD hahahaha .
then , today . gila berjam jam aku stuck dgn jammed . mcm apa je , dengan perot yg berkeroncong lagu ana kan , hahaha . lepas hantar papa kat ofis , then straight makan . sampai kedai , makan sikit je , aku kan sakit . tak lalu babe nak makan ! hahaha , tak pernah pernah mcm ni :)
habis makan , straight to KL-SOGO . baru setengah jalan gerak , JAMMED ! haihh , semua pakat nak cuti ke apa ni ? nak kata malaysia menang , semalam kalah . haiyooo , duk lagi kat situ 3 jam . mcm apa dah aku kat dlm kereta tuh , then parking semua full , mak aihh semangatnya la org nak shopping ni . masuk jeh dalam SOGO , one word WALAO ! aku harap satu jeh bila masuk sana , tolong la jgn crack ke apa ke . ramainya manusia , ishh tak boleh digambarkan . kalau la korg boleh tgk and bayangkan makcik makcik kat sana . ish ish , perempuan perempuan . korang tahu takot tgk perempuan shopping , berebut ! aku nak celah celah kan kaki aku pun tak boleh ! stuck ! ramai gila ! sampai escalator tuh broke and the lift too , kau bayangkan kau bayangkan ! card credit memang tak leh guna , and worst aku lost same department ngn mak aku ! gila tak gila ramai ! aku rasa mcm nak nangis duk situu , dgn baju penuh kat tgn , dgn tkda line nya kat situ , aku rasa mcm aku sesat kat negara asing taw T.T memang nak nangis time tuh , dgn makcik makcik tolak tolak aku mcm tolakk guna jentolak ! ergg -.-' makcik takda sivik betol XD
nasib la aku jumpa ngn mak aku balik , then beratur nak bayar lak satu hal . satu kaunter je yg buka . bodoh ke apa SOGO tu ? -.-' dah tahu buat sale , buka la semua counter . dah la credit card tak leh guna . ish ish . berdenyut kepala kat sana , aku rasa lagi sesak SOGO dari pasar malam ke pasar tani ke segala pasar la . rasa mcm tk cukop oxygen pun ada . hahahahaha :D
bye :)

No comments:

Post a Comment